هتل های 4 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : المیرا

هتل کلاب فالکن آنتالیا

هتل ۴ ستاره کلاب فالکندر قلب آنتالیا واقع شده است و دارای ساحل اختصاصی می باشد این هتل در ۱۷ کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد. هتل کلاب فالکن تنها ۵ کیلومتر تا مکان تاریخی و معروف Kaleici واقع شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

-کلاب-فالکن1.jpg

-کلاب-فالکن3.jpg

امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا :

هتل کلاب فالکن دارای اتاق های بسیار لوکس و زیبا با امکانات مدرن می باشد.اتاق های هتل مجهز به صندوق امانات، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی سرو می کند. از فعالیت های ورزشی هتل می توان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ و بازی دارت اشاره کرد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر مسافران تور آنتالیا و فرزندانشان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.از جمله امکانات و خدماتی که هتل ارائه می دهد می توان به لباسشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی ، آسانسور ، انبار بار و چمدان و فروشگاه اشاره کرد.

-کلاب-فالکن6.jpg

-کلاب-فالکن2.jpg

-کلاب-فالکن7.jpg

-کلاب-فالکن8.jpg

 


هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توربست آنتالیا  با نمای زیبا و رو به دریا  بودن  اتاق ها توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند.

-توریست1.jpg

 

امکانات هتل توریست آنتالیا :

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند و همین باعث شده است گردشگران از این هتل راضی باشند. اتاق های هتل Tourist آنتالیا دارای امکانات مناسب برای مهمانان می باشد و همچنبن اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروسان و دامادان نیز دارد.در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان در نظر گرفته اند. رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان در وعده :صبحانه ,نهار و شام  میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-توریست2.jpg

-توریست3.jpg

 


هتل هیمروس آنتالیا

هتل ۴ ستاره هیمروس آنتالیا که حدود ۸۵ اتاق دارد و اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و بالکن هستند و همه دارای حمام اختصاصی مجهز به سشوار می باشند که باعث جذب مسافران تور آنتالیا می شود . 

-هیمروس2.jpg

هتل هبمروس دارای کافي نت ,اينترنت در لابي و همچنین اينترنت در اتاق ها می باشد که مسافرین به راحتی با وای فای میتوانن دسترسی به اینترنت پیدا کنن,امکانات تفریحی و سرگرمی هتل هم باشگاه بدنسازی و استخر سرباز به همراه سونا و جکوزی می باشد. 

رستوران هتل هیمروس آنتالیا برای پذیرایی در محوطه باز می باشد که شما برای صرف غذا می توانید در نمای مخصوص بیرون هتل Himeros که میز و صندلی چیده اند غذا میل کنید. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-هیمروس6.jpg

-هیمروس4.jpg

 جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,شیک ترین هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مناسب ترین هتل های آنتالیا,راحت ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: